środa, 12 września 2012

Mystic Forge - zamiana surowców

Jeśli chcesz zamieniać surowce w Mystic Forge to lepiej sprawdź wpierw w Trading Post czy nie lepiej było by sprzedać niepotrzebne surowce i kupić to co potrzeba. Chcesz wiedzieć czemu ?



Zebrałam troszkę surowców i poszłam zobaczyć jak działa Mystic Forge - czy się opłaca zamieniać surowce z tiera niższego o jedne wyżej a o to moje wyniki:


Viol of Weak Blood (tier1) zamieniałam na Viol of Thin Blood (tier2), aby to zamienić potrzebowałam:
50x Viol of Weak Blood (tier1)
1x Viol of Thin Blood (tier2)
5x Pile of Shimmering Dust
1x Philosopher's Stones - kupisz go u Miyani stoi obok Mystic Forge

13 Viol of Thin Blood (tier2) można kupić na aukcjach za niecałe 20    a 50 Viol of Weak Blood (tier1) stoi po 22   ta operacja była dla mnie nie korzystna. No cóż zobaczmy jak poszło mi dalej.



Soft Wood Log (tier2) zamieniałam na  Seasoned Wood Log (tier3) , aby to zamienić potrzebowałam:
250x Soft Wood Log (tier2)
1x Seasoned Wood Log (tier3)
5x Pile of Radiant Dust (tier3)
2x Philosopher's Stones - kupisz go u Miyani stoi obok Mystic Forge

60 Seasoned Wood Log (tier3) można kupić na aukcjach Trading Post za niecałe 12   a 250 Soft Wood Log (tier2)  sprzedała bym za 10   już coś lepiej ale trzeba jeszcze doliczyć 5 Pile of Radiant Dust (tier3) to jakiś nie cały 1   Podsumowując na tej operacji miałam jakiś 1   zysku, tylko że to nie wiele a miałam dużo szczęścia bo mówią że może max 50 zamienić a mi wyskoczyło aż 60


Iron Ore (tier2) zamieniałam na   Platinum Ore (tier3) , aby to zamienić potrzebowałam:
250x Iron Ore (tier2)
1x Platinum Ore (tier3)
5x Pile of Radiant Dust (tier3)
2x Philosopher's Stones - kupisz go u Miyani stoi obok Mystic Forge

31 Platinum Ore (tier3) można kupić na aukcjach Trading Post za niecałe 3   50  a  250  Iron Ore (tier2)    sprzedała bym za 17   ;/

Podsumowanie: Przy aktualnych cenach w domu aukcyjnym według moich testów nie opłaca się zamieniać/trasmutowac. Polecam  jednak śledzić aktualne ceny z czasem może to okazać się bardziej korzystne bądź zostanie podkręcone/zwiększone "ilości za zamianę".

2 komentarze:

  1. Anonimowy5/10/12 10:23

    "domu" nie zaś "domie"

    PS. I wcale nie czepiam się, tylko to razi pop oczach :) A poza tym wszystko to ciekawe, z uwagą się zapoznaję z tematem gotowania i nie tylko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A co do wyglądu to może coś zmienię jak znajdę czas, ostatnio brakuje mi go ...

      Usuń